dilluns, 14 de març del 2011

Sóc guapo

Sóc guapo. Es pensen que no ho se? No s’equivoquin amb mi. Se que soc guapo. ÑA gent hem mira sempre, es pensen que no ho se, però se que hem miren. Ni normalet tirant a lleig, ni gens guapo, però te un no se que, no! Soc guapo i punt. Meravellosament agradable a la vista. M’han mirat be? Fixin-se, no desviïn la mirada, gaudeixin de la contemplació de la meva guapura en tota la seva esplendor. No seran pas els primers que ho faran, ja hi estic acostumat, tothom ho fa encara que dissimulin. Cometin el meu aspecte, descriguin-me en veu alta, parlin de les meves faccions amb els seus amics, facin-me servir per demostrar-se que parlen de mi, que hem miren, que es inevitable que ho negueu. Es pensen que soc un paranoic? Això es que encara no m’han mirat be.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada